ZLTO zoekt markt voor vlees van geitenbokjes, leghaantjes en stierkalveren

Tijdens de Dutch Design Week 2017 in Eindhoven is het nieuwe ontmoetingsplatform Meat the Male gelanceerd om consumenten kennis laten maken met vlees van geitenbokjes. Er zijn onder andere activiteiten, recepten en verhalen te vinden op de website. Het is de bedoeling dat er op dezelfde site ook aandacht komt voor leghaantjes en stierkalveren. In 2018 komen er via #Goatober activiteiten in Amsterdam, Eindhoven en Utrecht en op horecabeurzen. Vanuit Nederland zal de beweging ook naar Duitsland, België en Frankrijk gaan. Meat the Male is een initiatief van boerenorganisatie ZLTO met financiële hulp uit het Noordwest-Europese project Food Heroes.
 ZLTO zoekt markt voor vlees van geitenbokjes, leghaantjes en stierkalveren (agriholland.nl)

Tijdens de Dutch Design Week 2017 in Eindhoven is het nieuwe ontmoetingsplatform Meat the Male gelanceerd om consumenten kennis laten maken met vlees van geitenbokjes.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden duitsland , frankrijk , vlees , belgie , zlto , stierkalveren , kennis , amsterdam en eindhoven geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!