Hoe kan ik iseki tu 1700 ontluchten na leegrijden brandstof
Ik heb branstoftank iseki tu 1700 leeg gereden.hoe kan ik deze ontluchten.
kan mij iemand helpen
De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden startproblemen en ontluchten geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Daarna draai je de verstuiverleiding bij de verstuivers een halve slag los en start je tot er bij elke verstuiver brandstof lekt. Daarna de leidingen aandraaien en starten maar
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
Het hulppompje lijkt mij midden op de andere foto te staan. Plaats a.u.b. nog enkel foto's van de brandstofinspuitpomp zodat "we" de ontluchtingschroefje(s) kunnen ontdekken.
Je moet beginnen het dieselfilter te ontluchten. Aan zij- of bovenkant zal een ontluchtschroefje zitten. Deze moet je iets losdraaien tot er brandstof zonder luchtbelletjes uit vloeit.
Dan de slang vanaf filter naar hulppompje volgen en de slangklem losdraaien en eventueel de slang even lostrekken zodat de lucht kan ontsnappen.
Vervolgens zie ik op de foto's geen verdere aanknopingspunten om de ontluchtingsprocedure te omschrijven (al zal er op de pomp nog een schroefje voor bestemd zijn) . Je kan proberen zoals Ford4600 al omschreef, met iets losgedraaide verstuiverleidingen (bij de verstuiver losdraaien) en al doorstartend (volgas geven) de lucht uit de brandstofpomp en verstuiverleidingen uit te drijven.
P.S.:
Nogmaals: Wees overtuigt van aanwezigheid van een goed filter!