Deutz D7206 - Revisie motor 4fl 912
Hallo, ik wil de motor van mijn Deutz 7206 reviseren nu twijfel ik tussen originele cilinderbussen en pistons van Deutz of de namaak van kramp of granit.Iemand ervaring met de namaak cilinderbussen van kramp of granit zowel positef als negatief? (Trekker word hobbymatig gebruikt)
Mvg.
De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden motor en revisie geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
kan niet goedkoper denk ik, wel namaak
zou hier ook eens bijvoorbeeld kunnen opvragen, is denk ik goedkoper dan kramp
Goedkoop goedkoop..... Een wijs man zei ooit eens, goedkoop is duurkoop......
Nu hoeft dat niet zo te zijn in deze gevallen, maar onderbouwing van kwaliteit en ervaringen zou wel op z'n plaats zijn.
slechte ervaringen met imitatie, ( slechte pasvorm en zuigers die compleet uit elkaar spatten)
Deutz origineel kan natuurlijk ook.
en ook de kopspeling afstellen en de verstuivers testen niet vergeten
Als ik deze reactie zo lees, vrees ik dat de motor zonder olie heeft gedraaid en de boel onderin is vastgelopen. Als je verderop stelt dat je de peilstok er niet eens meer in kon krijgen, vrees ik dat dit het einde van deze motor betekent. Draai de carterpan er maar eens onderuit, dan zie je het wel. Ik vrees een stukgelopen krusas, gebroken drijfstang o.i.d.. Geef dus nog maar geen geld uit aan de bovenkant, maar inventariseer eerst de schade van de vastloper.
Deutz is het trouwens altijd waard om te reviseren, het is het enige dat af en toe kapot kan gaan.