Nieuwe voedingsmythes in het decennium van schaamte

Marktonderzoekers voorspellen een spannende tijd voor food. Consumenten worden kritischer en bewuster. Maar ze verkiezen ook het fantastische boven het vertrouwde. Bedrijven moeten snel inhaken op veranderende trends en maken overal een verhaal van. Alles is marketing, ook jouw overtuiging dat je met een vegan leefstijl de wereld kan redden. Social media veranderen wat we willen, maar het mag best processed zijn.
 Nieuwe voedingsmythes in het decennium van schaamte (foodlog.nl)

Marktonderzoekers voorspellen een spannende tijd voor food. Consumenten worden kritischer en bewuster. Maar ze verkiezen ook het fantastische boven het vertrouwde. Bedrijven moeten snel inhaken op veranderende trends en maken overal een verhaal van. Alles is marketing, ook jouw overtuiging dat je met een vegan leefstijl de wereld kan redden. Social media veranderen wat we willen, maar het mag best processed zijn.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!