Ionity's snellaadprijzen schieten omhoog

Bij het snellaadnetwerk van Ionity moet voortaan - net als elders - per kilowattuur worden betaald. Het voorheen geldende introductietarief van 8 euro per laadsessie gaat daarmee op de schop.

Het tarief was bedoeld om automobilisten kennis te laten maken met het netwerk van Ionity, dat opgezet is door BMW, Daimler, Ford en de Volkswagen Group. Rijd je een elektrische auto van een van deze merken, dan zijn er speciale betaalpakketten mogelijk. Ben je zonder abonnement onderweg, dan geldt per 31 januari een tarief van 79 eurocent per kilowattuur. Daarmee wordt het een flinke klap meer geld wat bestuurders moeten betalen voor een volle accu. Ter indicatie: als iemand zijn Tesla Model 3 Longrange van 10 naar 80 procent wil laden, dan kost dat voortaan € 55,30.
 Ionity's snellaadprijzen schieten omhoog (autoweek.nl)

Bij het snellaadnetwerk van Ionity moet voortaan - net als elders - per kilowattuur worden betaald . Het voorheen geldende introductietarief van 8 euro per

Grasbaal

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden daimler , ionity , laadstress en laadkosten geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!