Marketing middels gamification: ‘gewone advertenties vinden we saai’

‘Wilt u gebruikmaken van de dagaanbieding, 2 repen chocolade voor maar €1?’ Wie kent die – vaak als irritant ervaren – vraag niet bij de pomp? Maak je er een spelletje van, waarmee je dezelfde aanbieding kunt winnen, dan zijn klanten sneller geneigd om de aanbieding te kopen. Dat is een van de marketingtactieken die Rogier Croes, medeoprichter en CEO van TouchscreenMarketing, middels gamification toepast op de retailsector.
 Marketing middels gamification: ‘gewone advertenties vinden we saai’ (foodlog.nl)

‘Wilt u gebruikmaken van de dagaanbieding, 2 repen chocolade voor maar €1?’ Wie kent die – vaak als irritant ervaren – vraag niet bij de pomp? Maak je er een spelletje van, waarmee je dezelfde aanbieding kunt winnen, dan zijn klanten sneller geneigd om de aanbieding te kopen. Dat is een van de marketingtactieken die Rogier Croes, medeoprichter en CEO van TouchscreenMarketing, middels gamification toepast op de retailsector.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!