Marktaandeel AH groeit naar 35,0% ondanks sluiting enkele AH togo’s

Het marktaandeel van Albert Heijn is in 2020 gestegen naar 35,0% (bron: Nielsen). Vooral de sterke vraag naar thuisbezorging van de boodschappen heeft tot deze groei geleid. AH realiseerde de groei ondanks de sluiting van een aantal Albert Heijn to go's bij universiteiten en zag ook het aantal bezoekers op de stationslocaties fors teruglopen.
 Marktaandeel AH groeit naar 35,0% ondanks sluiting enkele AH togo’s (foodclicks.nl)

intro

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!