Polariserende reclamecampagne plantzuivelaar Oatly wekt woede
Het Zweedse havermelkmerk Oatly ligt in het Verenigd Koninkrijk onder vuur door hun nieuwe reclamecampagne: ‘Need help talking to dad about milk?’. Niet alleen omdat het de spot zou drijven met alcoholverslaving, maar ook door de claim dat veehouderij schadelijker is voor de planeet dan transport.
Polariserende reclamecampagne plantzuivelaar Oatly wekt woede (foodlog.nl)
Het Zweedse havermelkmerk Oatly ligt in het Verenigd Koninkrijk onder vuur door hun nieuwe reclamecampagne: ‘Need help talking to dad about milk?’. Niet alleen omdat het de spot zou drijven met alcoholverslaving, maar ook door de claim dat veehouderij schadelijker is voor de planeet dan transport. |
De beste boeren staan aan wal
De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!