International 845 XL - Hoe draai ik mijn brandstofpomp open van mijn 845xl plus
Hallo klopt het dat ik deze stelbout moet indraaien (met de klok mee)dat de brandstof pomp meer brandstof geeft of moet ik iets anders doen om mijn 845xl plus en beetje te kittelen.De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden brandstofpomp , pomp , international 845 , brandstof en International geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
Met andere woorden. Deze pomp afstellen is niet zo heel makkelijk.
- door de extra brandstof wordt niet alles verbrand. Een deel komt uit de uitlaat: rook, een ander deel zet zich af in de motor: vervuiling.
- het brandstofverbruik zal toenemen: de zwarte rook die je ziet is pure brandstof die de uitlaat uitvliegt maar niks oplevert.
- gebruik je het extra vermogen, dan ontstaat daardoor extra slijtage en er is extra kans op mankementen als kapotte koppakking etc.
- door de rook bezorg je trekkerrijders in het algemeen een slecht imago van milieuvervuilers.
Neem daarom het advies aan van allen die vóór mij reageerden: als de motor goed loopt, laat de instelling van de brandstofpomp dan mooi staan. Om dit te verstellen moet je weten wat je doet. Blijf er zelf vanaf of vraag een ervaren trekkermonteur. Die zal hem dan zo voor je afstellen dat hij iets meer vermogen heeft, maar juist nÃet rookt. Maar dat heeft alleen zin als je dat extra vermogen ook nodig hebt.
(klik om te vergroten)