Mc-Cormick D 439 - Revsie motorblok tips
hallo, ik heb een cormick d 439 ik ben bezig met de revisie van het motorblok, ik ga er nieuwe bussen en zuigers inzetten, heeft iemand nog een tip voordat ik ze erin zet?vr gr jacob
De beste boeren staan aan wal
De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
O-ringen vernieuwen is natuurlijk belangrijk, maar ik neem aan dat je dat wel van plan was.
Dat is een iets dikkere vloeibare pakking en die plekken tussen de bussen is de zwakke plek van dit type blok.
Bij mijn eerste motor revisie ook gehad.... giet je het koelwater er in loopt het er zo door de olie aftapstop weer uit!
Bleken de bussen te hoog te staan, de koppakking dichte niet goed af.
Bussen iets laten zakken en toen was het oke.
Let wel dat je alle bussen en zuigers goed merkt. De bussen en zuigers moeten n.l. bij elkaar blijven (gepaard) Ook moet je na de bewerking de bussen daar plaatsen waar je ze hebt opgemeten.
Misschien is alles na lezen in het werkplaats handboek zinvol om tot het beste resultaat te komen