Na revisie nog steeds veel rook
Hallo allemaal ik heb eigenlijk best wel een probleem.Ik heb een FE35 (ferguson) trekker die nogal rookte uit uitlaat en de carterontluchting.
Vervolgens motor nieuwe bussen, zuigerveren en krukas glijlagers geplaatst. Maar de trekker blijft enorm roken zeker gestationeerd carterontluchting rookt niets meer. Compressie is goed want de trekker trekt weer prima.
Kan dit aan de brandstofpomp liggen, dat er gewoon teveel brandstof op een verkeerd moment wordt ingespoten?
Graag jullie reaktie.
De beste boeren staan aan wal
De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Dat bij de uitlaatslag de diesel ingespoten wordt in 1 of 2 cylinders
bij 1 uitlaat van de cilinderkop komt ook wat onverbrande diesel naar buiten.
want anders zou het nog kunnen dat de veren te veel ruimte hebben in de groeven waardoor ze in de groeven gaan bewegen en olie omhoog kunnen gaan werken .(maar dan moet de motor veel olie gaan verbruiken)
Belangrijke factoren.
dat hij eerst een tijdje moet inlopen.