Schuitemaker amigo - 30S Electro-hydraulisch.
Goeiemidag,Mijn vader en ik hadden het er net over, het zou wel mooi zijn dat het achteruit dicht kon tijdens het voeren, dus ik zei mischien is een electrisch regelblok een optie. Heeft iemand hier ervaring mee om dit zelf op te bouwen?
De beste boeren staan aan wal
De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Op TAM staat trouwens nog een 4DW stuurschuifsectie te koop voor 250 euro. Compleet met spoelen.
Let wel op! Dit is niet proportioneel. Of te wel, het is aan of uit, dus niet regelbaar. (Tenzij je smoorventielen plaatst.)
Vanzelf sprekend is alles mogelijk, maar goed, aan elke mogelijkheid hangt ook een uur/prijs kaartje
Je bedoelt bowdenkabel bediening. Dat zit al op Amigo's, maar daarvoor moet wel het achterraam open. Nieuwe, langere bowdenkabels is zomaar ongeveer 60 euro per stuk.
dat is volgens mij niet waar hoor .....
het regel ventiel zit achter de achterruit, en de slangen zitten hier rechtstreeks aan vast, dus geen bowdenkabel's ...(slangen in de cabine zou ik niet proberen) hihi
Ik ken de Amigo's verder niet, maar sommige blokken wagens werken met bowden kabel tot boven de dissel, de andere inderdaad met de stuurschuifsectie boven de dissel
Je kunt niet alles weten! maar deze wagens hebben
"stuurschuifsectie" boven de dissel jah
Wel zou de laadklep op een "cabinebediend" dubbelwerkend ventiel kunnen.
In de stal beslaat vaak de achterraam waardoor deze toch open moet.
Je bedoelt die van TAM?
tractors-and-machinery.com/site_display_content.ph…