Fiat 550 - start slecht
dag allemaalik heb een fiat 550 maar nu met de koude temperaturen start deze slecht hij gloeit wel aan zijn luchtinlaat maar dat is volgens mij ook alles moet hij op andere plaatsen ook gloeien? en rechts bij de verdeelpomp start hij beter als ik daar op druk? hebben jullie ook nog andere tips om hem beter te doen starten?
bedankt
De beste boeren staan aan wal
De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Bosch roterende?
Zoals op onderstaande foto?
(Klik op foto voor vergroting)
is een kwaaltje, maar als hij eenmaal loopt.....dat is ie niet meer te stoppen!
Ik heb bij mijn 550 rond deze tijd ook altijd een extra accuutje met kabels erlangs staan..
Zoals op mijn JD955 ... Start perfect bij een temperatuur boven de 10 graden, eenmaal daaronder start hij ook niet meer. Batterij is krachtig genoeg, gloeit ook mooi voor maar toch wil het ding niet starten. Dus zoals het weer nu is, start hij al niet meer, terwijl ik deze wel het meeste nodig heb.
Ferdinand, dan is het goed dat sneeuw maar een zeldzaamheid is in Nederland
Gelukkig wel. Andere landen zijn daar veel geschikter voor. Polen bijvoorbeeld.
Tsja, stel je voor dat je daar moest wonen, daar ben je mooi klaar mee!
Je hebt er in ieder geval wel goed internet, gezien je snelle reactie.
Ik zit net te ontbijten en te internetten tegelijkertijd, vandaar. Toen m'n internetverbinding nog over de telefoonkabel ging was het niet uit te staan, zo langzaam als dat ging. Die techniekachterstand is hard ingelopen de laatste jaren.
Dat is jammer voor je: de wekker zal dan 's ochtends ook wel wat vroeger dan +/_ half tien af gaan.
ja het is zo een pomp ik ben er in ieder geval zeker van dat ie van bosch is bedankt voor de reacties allemaal
Betrekkelijk eenvoudig zijn nog de kleppen te (laten) stellen en de verstuivers te (laten) testen. Met name het laatste kan grote gevolgen hebben voor een goede (koud)start.
via stopcontact 220 volt
Ontbijt- en lunchpauzes liggen hier op andere tijdstippen als in NL, dus denk niet dat wij hier zo laat uit ons bed komen rollen
Mij niet bekend maar er zijn inderdaad trekkermerken/-types waarbij er een knopje op de brandstofpomp zit waarmee de koudestart verbeterd kan worden. Om dit in werking te stellen is er vaak wel een bepaalde volgorde van handelen bij.