New Holland TL 90 - warme achterbrug
Ondanks het vervangen van de hydrauliek pomp en diverse kleppen blijft de achterbrug warm 55 graden en hoger! Als de trekker stationair draait wordt de achterbrug ook warm. Mechanisatie bedrijf zegt dat het van alles kan zijn maar dat schiet niet echt op??? Heeft iemand advies?De beste boeren staan aan wal
De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Verder heb ik de ervaring dat new holland tractoren meestal vrij warm worden op de achterbrug.
Allicht heb je het al wel gecontroleerd, maar blijft er niet gewoon een hydrauliek ventiel (externe hydrauliek) open staan (terwijl je de hendel wel in neutraal hebt staan) terwijl je er geen koppeling in hebt zitten? Deze blijft dan door de overdruk pompen en dat warmt de olie op.
Heb persoonlijk helaas moeten constateren dat na overname van Ford door Fiat en nu Case, de onderdelen als filters die je bij de merkdealer koopt (NewHolland, in het doosje van CNH) in enkele gevallen gewoon niet of slecht passen op mijn Ford van 38 jaar oud. Dit zou bij Fiat dus ook heel goed het geval kunnen zijn.
Moet dit op het Forum? Misschien wel, want via onder andere Kramp en Granit is gelukkig het passende onderdeel wel te koop (en dan vaak ook nog exact dat wat eerder onder eigen merknaam verkocht werd).
Werkt je oliekoeler wel goed en is deze goed schoon? Verder inderdaad goed kijken of alles neutraal staat.
Word er verder nog wat met de trekker gedaan of word de olie al warm met alleen stationair lopen?