Guldner G 50 - Startinstelling brandstofpomp, rook direct na het starten

Wie heeft er ervaring met het verhelpen van een dikke witte pluim direct na het starten van mijn Guldner G50? Cilinders zijn gehoond, nieuwe zuigrveren, nieuwe verstuivers.
Heeft iemand een idee?
Groet jan
Porsche-Supper!

Bijlages

(klik om te vergroten)

Guldner g50 met lijnpomp, bj 1965

Reacties

Wimsumar
Beste Porsche-Supper: Ik denk dat momenteel met name een koude motor de oorzaak is.

Rookvormen:

dieseldokter.nl/?page_id=507
guldnertraktor
Mogenlijk zijn de Klepgeleiders in de koppen niet vervangen , of de cilinderkoppen geheel niet gereviseerd , of cilinderbussen te ver uitgesleten , dat zuigerveren vervangen geen zin meer heeft . Zomaar een paar elementen die bijdragen aan rook. Bij starten rookt iedere diesel wel even !!
« Terug naar discussielijst

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden rook , roken , guldner , pluim , brandstofpomp , starten , ervaring en startinstelling geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!