Renault Ares - Urenstand en welke problemen
Ik ben al een tijdje aan het uitkijken naar een renault ares 640rz ,636rz of 696rz. Aangezien het maar een hobby trekker is, en ik er dus niet te veel geld aan wil geven hebben ze allemaal een urenstand van rond de 10000 of meer.Nu is mijn vraag of er zich bepaalde problemen gaan voordoen bij deze urenstand en hoe de motor, koppeling en versnellingsbak zich gaan gedragen. Kunnen deze trekkers nog even mee zonder al te grote kosten? Of welke problemen/kosten heb je zelf gehad, en rond welke urenstand was dit dan?
De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden motor , versnellingsbak en koppeling geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Reacties
Dit was er 1 met elektrische omkeer en een koppelknopje op de versnellingspook.
De andere 610 RZ met de mechanische omkeer is daarin tegen een ander verhaal hier veel kinderziekte achtige probleempjes, vooral elektrisch ( versmolten kabelboom in het dashbord ) de kabelbomen zelf zijn een ramp doordat alles de zelfde kleur heeft.
Maar over het algemeen super trekkers,
Als de koppakking al vervangen is hoef je daar geen zorgen meer om geven.
Verder beste trekkers als je er maar goed op past maar dat is met elke trekker zo.
Een ruige chauffeur krijgt elk merk snel kapot of versleten