Albert Heijn: ‘Ons doel is niet meer geld te verdienen met bloemkoolrijst'

Zonder consumentenonderzoek te doen zette Albert Heijn bloemkool- en broccolirijst en courgettespaghetti in de markt. Inmiddels weten consumenten de producten goed te vinden. “De Jaarprijs Goede Voeding heeft ons enorm geholpen in de communicatie.”
 Albert Heijn: ‘Ons doel is niet meer geld te verdienen met bloemkoolrijst' (vmt.nl)

Zonder consumentenonderzoek te doen zette Albert Heijn bloemkool- en broccolirijst en courgettespaghetti in de markt. Inmiddels weten consumenten de producten goed te vinden. “De Jaarprijs Goede Voeding heeft ons enorm geholpen in de communicatie.”

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!