Nieuwe broodbeleg Stegeman bevat flink wat groenten

Stegeman introduceert een nieuwe lijn ‘hybride’ broodbeleg. Minimaal 20 of 30 procent van de vleeswaren bestaat hierbij uit groenten. Brand manager Stegeman Kristel Peters en Henriëtte van Wijk, shopper marketing manager BLX, geven hun kijk op hoe consumenten van de producten kunnen genieten als zij na…
 Nieuwe broodbeleg Stegeman bevat flink wat groenten (groentennieuws.nl)

Stegeman introduceert een nieuwe lijn ‘hybride’ broodbeleg. Minimaal 20 of 30 procent van de vleeswaren bestaat hierbij uit groenten. Brand manager Stegeman Kristel Peters en Henriëtte van Wijk, shopper marketing manager BLX, geven hun kijk op hoe consumenten van de producten kunnen genieten als zij na…

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden brand , groenten , marketing en Genieten geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!