Citroën doet BBB, komt op voor burger

Wat was het genieten deze week. Politici die op extreme wijze hun verlies interpreteerden. Met name Rutte, Kaag en Baudet hadden niet echt door dat de kiezer hen massaal de rug toekeerde. Wat dat betreft deed Wopke Hoekstra het slimmer: verlies van te voren al bevestigen en incasseren.

De BBB (opgericht door een communicatiebureau dat agrarische giganten helpt om hun producten te verkopen aan boeren) scoorde voornamelijk heel erg goed door het volk te geven wat het wil. De ‘gratis bier-motie’ zal er ongetwijfeld snel doorheen gaan. Citroën komt met een soortgelijke tactiek. Die gaan het volk ook geven wat het wil: betaalbare auto’s.
 Zo won de BBB vanuit achterafzaaltjes de verkiezingen (gelderlander.nl)

De BoerBurgerBeweging (BBB) deed wat iedereen voorspelde: veel zetels winnen. De stikstofperikelen hielpen de partij enorm bij de verkiezingen voor Provinciale Staten. Maar achter de schermen wordt al een jaar lang niets aan het toeval overgelaten. ,,Dat dedain, daar worden mensen ziek van.”

 Citroën doet BBB, komt op voor burger (autoblog.nl)

Citroen doet BBB na, maar dan in de autoindustrie. Wat was het genieten deze week. Politici die op extreme wijze hun verlies interpreteerden. Met name Rutte, Kaag en Baudet hadden […] Dit artikel Citroën doet BBB, komt op voor burger verscheen eerst op Autoblog.nl.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden Genieten en bbb geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!