Bij een supermarktoorlog 'zijn we allemaal de dupe'

Supermarkten proberen met beloofde prijsverlagingen de consument voor zich te winnen in deze tijd van hoge inflatie. Maar de rekening van die 'supermarktenoorlog', die onderling wordt uitgespeeld, wordt betaald door de producent. Dat zegt retail-en marketingdeskundige Sabine Duetz van Bien Innovation.
 Bij een supermarktoorlog 'zijn we allemaal de dupe' (bnr.nl)

Supermarkten proberen met beloofde prijsverlagingen de consument voor zich te winnen in deze tijd van hoge inflatie. Maar de rekening van die 'supermarktenoorlog', die onderling wordt uitgespeeld, wordt betaald door de producent. Dat zegt retail-en marketingdeskundige Sabine Duetz van Bien Innovation.

Nieuwsgrazer

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden duetz , inflatie en consument geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!