Unilever verkoopt weer minder, maar verdient meer door prijsverhogingen
Unilever verkocht in het afgelopen kwartaal minder producten, maar verdiende door prijsverhogingen wel meer geld. Het bedrijf achter merken als Magnum, Dove en Calvé behaalde een kwartaalomzet van 15,2 miljard euro.
Hogere prijzen opnieuw motor achter groei Unilever (nieuws.nl)
LONDEN (ANP) - Unilever heeft in het afgelopen kwartaal opnieuw een hogere omzet geboekt doordat de prijzen voor zijn producten zijn gestegen. Het verzorgings- en voedingsmiddelenconcern achter merken als Magnum, Dove en Calvé verkocht tegelijkertijd minder producten. Het bericht Hogere prijzen opnieuw motor achter groei Unilever verscheen eerst op Nieuws.nl. |
Unilever verkoopt weer minder, maar verdient meer door prijsverhogingen (nu.nl)
Unilever verkocht in het afgelopen kwartaal minder producten, maar verdiende door prijsverhogingen wel meer geld. Het bedrijf achter merken als Magnum, Dove en Calvé behaalde een kwartaalomzet van 15,2 miljard euro. |
De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden unilever , magnum , geld en weer geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Reacties